9-й день
На попередніх заняттях ми побували, як в ролі вчителя, так і в ролі учня. Сьогодні ми працювали в парах та малих групах. Обговорювали приклади створенних учнівських робіт та їх оцінювання. Обговорили, як допомогти учню стати самоспрямованим у навчанні. Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів. Створили навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів.
На попередніх заняттях ми побували, як в ролі вчителя, так і в ролі учня. Сьогодні ми працювали в парах та малих групах. Обговорювали приклади створенних учнівських робіт та їх оцінювання. Обговорили, як допомогти учню стати самоспрямованим у навчанні. Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів. Створили навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів.
Немає коментарів:
Дописати коментар